قوانین

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی هونام پارت ،با توجه به این­که استفاده  از این سایت به هر شکل به معنای قبول قوانین و مقررات این فروشگاه است،  خواهشمندیم ادامه‌­ مطالب را به دقت مطالعه بفرمایید.

فروشگاه: فروشگاه اینترنتی هونام پارت

سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی هونام پارت به آدرس http://honampart.ir 

کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت هونام پارت شده باشد، کاربر تلقی می شود.

عضو: کاربری که به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.

مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.

سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب می­ کند و اقدام به خرید آن­ ها می­کند.

ثبت هر گونه سفارش به منزله­ ی آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری  موظف است قبل از هرگونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتی  که با آن­ها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.

اگر به هر دلیل (مانند ایراد ظاهری در بسته بندی محصول – عدم موجود بودن  محصول در انبار و …) سفارش از سوی فروشگاه لغو شود وجه پرداختی از سوی  مشتری، همان روز به حساب ایشان واریز می­گردد.

روش پرداخت

به منظور تامین رفاه و امنیت هر چه بیشتر مشتریان، تمامی پرداخت ­ها به صورت کاملا امن به وسیله کلیه­ ی کارت ­های عضو شتاب از طریق درگاه بانک پاسارگاد انجام می­ پذیرد.

ارسال

سفارش ­هایی که در روزهای کاری (شنبه تا پنجشنبه) قبل از ساعت 10 ثبت شود همان روز تحویل اداره­ ی پست می­ شود. در صورتی که سفارش در غیر از ساعات  کاری ثبت شود اولین روز کاری بعد تحویل اداره ­ی پست خواهد شد.

امکان خرید حضوری و تحویل کالا با هماهنگی قبلی نیز وجود دارد 

هزینه­ ی ارسال

هزینه­ ی پست براساس معیارهای اداره­ ی پست (وزن، اندازه و...) به فاکتور اضافه می­ گردد.

مدت زمان تحویل سفارش ­ها

مدت زمان تحویل کالاها برای پست پیشتاز معمولا بین دو تا سه روز کاری می باشد. مسئولیت و هزینه­ ی ارسال مجدد بر عهده­ ی مشتری می باشد.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته­ بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

توجه:در صورتی­ که مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.

در زمان ارسال کالا توسط شرکت­ های پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری  کالا مطمئن گردد و در صورتی­ که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری  دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به  فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری،  رسید پستی (به ­منزله­ ی دریافت کالا به­ صورت صحیح و سالم) را امضاء  نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و  فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت، زیرا علیرغم این­که کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده است، به دلیل آن­که مشتری شخصاً تایید نموده  است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری  برای دریافت خسارت وجود ندارد.

اگر مشتري از خريد خود منصرف شود و بخواهد کالا را مرجوع کند (در صورت آکبند بودن کالا) با توجه به اتصال درگاه فروشگاه به سیستم مالیاتی؛ پس از  ارسال ۱۰ درصد و پیش از ارسال ۵ درصد مبلغ کل کسر شده و مابقي به خريدار  عودت داده مي­شود. (هزینه های ارسال و بسته بندی محصول مرجوعی بر عهده  مشتری است.)

برگرداندن کالا پس از هماهنگي قبلي و فقط با پست پیشتاز یا عادی امکان پذير  است و هرگونه مرجوعي بدون هماهنگي و با روش های دیگر قابل قبول نمي باشد.