ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی هونام پارت ،با توجه به اینکه استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول قوانین و مقررات این فروشگاه است، خواهشمندیم ادامه مطالب را به دقت مطالعه بفرمایید.
فروشگاه: فروشگاه اینترنتی هونام پارت
سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی هونام پارت به آدرس http://honampart.ir
کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت هونام پارت شده باشد، کاربر تلقی می شود.
عضو: کاربری که به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.
مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب می کند و اقدام به خرید آن ها میکند.
ثبت هر گونه سفارش به منزله ی آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هرگونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتی که با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.
اگر به هر دلیل (مانند ایراد ظاهری در بسته بندی محصول – عدم موجود بودن محصول در انبار و …) سفارش از سوی فروشگاه لغو شود وجه پرداختی از سوی مشتری، همان روز به حساب ایشان واریز میگردد.
روش پرداخت
به منظور تامین رفاه و امنیت هر چه بیشتر مشتریان، تمامی پرداخت ها به صورت کاملا امن به وسیله کلیه ی کارت های عضو شتاب از طریق درگاه بانک پاسارگاد انجام می پذیرد.
ارسال
سفارش هایی که در روزهای کاری (شنبه تا پنجشنبه) قبل از ساعت 10 ثبت شود همان روز تحویل اداره ی پست می شود. در صورتی که سفارش در غیر از ساعات کاری ثبت شود اولین روز کاری بعد تحویل اداره ی پست خواهد شد.
امکان خرید حضوری و تحویل کالا با هماهنگی قبلی نیز وجود دارد
هزینه ی ارسال
هزینه ی پست براساس معیارهای اداره ی پست (وزن، اندازه و...) به فاکتور اضافه می گردد.
مدت زمان تحویل سفارش ها
مدت زمان تحویل کالاها برای پست پیشتاز معمولا بین دو تا سه روز کاری می باشد. مسئولیت و هزینه ی ارسال مجدد بر عهده ی مشتری می باشد.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارش
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه:در صورتی که مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
در زمان ارسال کالا توسط شرکت های پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (به منزله ی دریافت کالا به صورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده است، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت وجود ندارد.
اگر مشتري از خريد خود منصرف شود و بخواهد کالا را مرجوع کند (در صورت آکبند بودن کالا) با توجه به اتصال درگاه فروشگاه به سیستم مالیاتی؛ پس از ارسال ۱۰ درصد و پیش از ارسال ۵ درصد مبلغ کل کسر شده و مابقي به خريدار عودت داده ميشود. (هزینه های ارسال و بسته بندی محصول مرجوعی بر عهده مشتری است.)
برگرداندن کالا پس از هماهنگي قبلي و فقط با پست پیشتاز یا عادی امکان پذير است و هرگونه مرجوعي بدون هماهنگي و با روش های دیگر قابل قبول نمي باشد.